Bir belediyeyi nereye şikayet edebilirim?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’nden (CİMER) başvuru talebi.
184 şikayet edince ne olur?
Bildirim alındıktan sonra tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek bildirimi yerinde değerlendirir. Denetim ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkeze iletilir.
Alo 181’e ne şikayet edilir?
ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.
Belediyeye şikayet dilekçesi nereye verilir?
E-dilekçe başvurusu Dilekçenizi doğrudan ilgili belediyeyi seçerek ve dilekçenin konusunu açıkça belirterek kaydedin. Başvuranın ikametgahı veya iletişim adresi belirtilmelidir. Başvurularınız ilgili belediyede resmi belge olarak işleme alınacaktır.
Belediyeler CİMER’e şikayet edilir mi?
Kaymakamlıklar. Üniversiteler. Bağlı, ilgili ve ilişkili kurum ve kuruluşlar. Belediyeler (büyükşehir, il ve ilçe belediyeleri)
Belediye hakkında suç duyurusu nasıl yapılır?
Suç duyurusu doğrudan Cumhuriyet Başsavcılığına yapılabileceği gibi, il ve ilçe merkezlerinde emniyet güçlerine, kırsal kesimlerde ise jandarmaya yapılabilir. Kolluk kuvvetlerine yapılan suç duyuruları derhal Cumhuriyet Başsavcılığına iletilir.
CİMER’e şikayet edince ne olur?
Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyetin yöneltildiği kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.
184 nelere bakar?
Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr e-posta adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler. Bu yollarla bize ulaşan vatandaşlarımız: — Sağlık sisteminin işleyişiyle ilgili her türlü soru hakkında bilgi alabilirler.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
176 neyin numarası?
KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ ALO 176.
Mahalle şikayetleri nereye yapılır?
Gürültü şikayetlerini nereye bildirebilirsiniz? İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin WHITE DESK (ALO 153) birimine bildirebilirsiniz.
Alo 181 nelere bakar?
Bakanlığımızca bu hizmetle, Tapu ve Kadastro Müdürlüklerine ilişkin soru, başvuru, randevu ve şikâyetlerin takibi ve hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesi sağlanmıştır.
Belediyeyi kime şikayet ederiz?
Büyükşehir Belediyesi ve bağlı kuruluşlarının Şikâyet Bürosu tek çatı altında toplandı. ASKİ ile ilgili şikâyet ve soruların iletildiği ALO 185 numaralı telefon hattı artık Mavi Masa hattı olan ALO 153’e taşındı. Büyükşehir Belediyesi ve bağlı kuruluşlarının Şikâyet Bürosu tek çatı altında toplandı.
Şikayet dilekçesi kaç TL?
Cumhuriyet Savcılığı’na şikayette bulunmak için herhangi bir ücret alınmaz. Süreç, suç mağdurunun talebiyle başlar ve herhangi bir masrafa yol açmaz.
Hakkımda CİMER şikayeti var mı?
Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
Belediye nereye bağlıdır?
Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğü, 10.07.
Alo 181 işe yarıyor mu?
ALO 181 HATTI Riskli yapılar, riskli alanlar, korunan alanlar gibi konularda bilgi aktarımı yapılan hat, dönüşüm sürecinde yaşanan sorun ve şikâyetlerin Bakanlığa iletilmesine ve çözüm arayışına da olanak sağlıyor.
Belediyeye kimin şikayet ettiğini nasıl öğrenebilirim?
Belediyeye şikayette bulunma: Belediyeye yazılı veya sözlü olarak başvurarak kimin şikayette bulunduğunu öğrenebilirsiniz. Şikayet konusu olan olayın tüm ayrıntılarını başvurunuza eklemeniz önemlidir. Polise şikayette bulunma: Belediye polisine başvurarak kimin şikayette bulunduğunu öğrenebilirsiniz.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.